Lördag 27.5. vi anordnar vårt årsmöte i samband med klubbens vårdag, inbjudan hittar du nedan.
Vårens program:
11.00-15.00 | Gymtävling
12.00-13.30 | Ordförandens hälsning och verkställande direktörens genomgång av det gångna året och för det kommande året
14.00-15.00 | Klubbens vårmöte
15.00 | Priser och medaljkaffe 2022
16.00-17.00 | Fritid tillsammans och umgås i hallen. Anställda och coacher på plats för att diskutera.
19.00- Kvällsfest för vuxna
Vårdagen är avsedd för klubbens medlemmar och deras familjer! Varmt välkommen!
Läs mer: https://tu11.fi/taekwondo/2023/04/kevatpaiva-6-5/
Inbjudan till årsmöte
Tid: 27/5/2023, kl 14:00
Plats: TU11:s Hall, Ristipellontie 14
Välkommen till ordinarie årsmöte i föreningen Taekwondourheilijat 2011. Anmälan är inte obligatorisk, men för att ordna kaffeserveringen vill vi ha förhandsinformation om din ankomst via mail till info@taekwondourheilijat.fi.
Dagordning
- 1. Öppna mötet
- 2. Fastställande av laglighet och beslutförhet
- 3. Anordnande av mötet
- 4. Godkännande av dagordningen
- 5. Framläggande av bokslut och årsredovisning, samt bekräftelse av bokslut och ansvarsfrihet till styrelsen
- – En befrielse från ansvar presenteras
- 6. Bekräftelse av handlingsplan och budget för kommande år
- – Den presenterade handlingsplanen och budgeten läggs fram för godkännande
- 7. Beslut om arvode till styrelsens ordförande, styrelseledamöter och verksamhetsinspektörer
- – Ingen ersättning har utgått till styrelse och operativa inspektörer. Avgiften föreslås även fortsättningsvis vara 0 euro.
- 8. Val av styrelsens ordförande
- – Den nuvarande ordföranden har meddelat sin vilja att fortsätta och inga andra kandidater har presenterats. Teemu Heino nomineras till styrelsens ordförande
- 9. Val av styrelseledamöter och suppleanter
- – Ledamöterna i den nuvarande styrelsen har anmält sin vilja att fortsätta och inga andra kandidater har presenterats. Sampo Pajulampea, Petteri Kauppi, Juho Kostiai och Pauli Raivio nomineras till styrelseledamöter
- 10. Val av operativ inspektör
- – Presenteras som driftinspektör från Pia Kaupp
- 11. Andra frågor som uppstår.
- 12. Avslutande av mötet
Lördag 27.5. vi anordnar vårt årsmöte i samband med klubbens vårdag, inbjudan hittar du nedan.
Vårens program:
11.00-15.00 | Gymtävling
12.00-13.30 | Ordförandens hälsning och verkställande direktörens genomgång av det gångna året och för det kommande året
14.00-15.00 | Klubbens vårmöte
15.00 | Priser och medaljkaffe 2022
16.00-17.00 | Fritid tillsammans och umgås i hallen. Anställda och coacher på plats för att diskutera.
19.00- Kvällsfest för vuxna
Vårdagen är avsedd för klubbens medlemmar och deras familjer! Varmt välkommen!
Inbjudan till årsmöte
Tid: 27/5/2023, kl 14:00
Plats: TU11:s Hall, Ristipellontie 14
Välkommen till ordinarie årsmöte i föreningen Taekwondourheilijat 2011. Anmälan är inte obligatorisk, men för att ordna kaffeserveringen vill vi ha förhandsinformation om din ankomst via mail till info@taekwondourheilijat.fi.
Dagordning
- 1. Öppna mötet
- 2. Fastställande av laglighet och beslutförhet
- 3. Anordnande av mötet
- 4. Godkännande av dagordningen
- 5. Framläggande av bokslut och årsredovisning, samt bekräftelse av bokslut och ansvarsfrihet till styrelsen
- – En befrielse från ansvar presenteras
- 6. Bekräftelse av handlingsplan och budget för kommande år
- – Den presenterade handlingsplanen och budgeten läggs fram för godkännande
- 7. Beslut om arvode till styrelsens ordförande, styrelseledamöter och verksamhetsinspektörer
- – Ingen ersättning har utgått till styrelse och operativa inspektörer. Avgiften föreslås även fortsättningsvis vara 0 euro.
- 8. Val av styrelsens ordförande
- – Den nuvarande ordföranden har meddelat sin vilja att fortsätta och inga andra kandidater har presenterats. Teemu Heino nomineras till styrelsens ordförande
- 9. Val av styrelseledamöter och suppleanter
- – Ledamöterna i den nuvarande styrelsen har anmält sin vilja att fortsätta och inga andra kandidater har presenterats. Sampo Pajulampea, Petteri Kauppi, Juho Kostiai och Pauli Raivio nomineras till styrelseledamöter
- 10. Val av operativ inspektör
- – Presenteras som driftinspektör från Pia Kaupp
- 11. Andra frågor som uppstår.
- 12. Avslutande av mötet